Support

Introductie Service8 Support

Onze diensten rond de ondersteuning van IT Service Management (ITSM) zijn er op gericht dat u zich van uw concurrentie kunt onderscheiden met professionele, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige diensten. Diensten die aansluiten bij de behoeften van uw klanten, zorgvuldig zijn vormgegeven en geleverd worden door gemotiveerde medewerkers die werken volgens best practices op gebied proces- en kwaliteitsmanagement.

Ons team van consultants, processpecialisten en (interim) managers is ITIL en ISO/ IEC 20000 gekwalificeerd en heeft een langdurige en brede ervaring die is opgedaan bij veel organisaties in diverse sectoren.

Centraal in onze aanpak staat het overdragen van onze kennis zodat de resultaten van onze activiteiten ook duurzaam in uw organisatie zijn geborgd. Samen met u concentreren onze consultants zich op wat u werkelijk nodig heeft en gaan ze gericht aan de slag om uw doelstellingen te realiseren. Gelijktijdig dragen zij hun kennis en ervaring over op u en uw medewerkers en ondersteunen zij u bij het implementeren en verbeteren van uw dienstverlening.

Voorbeelden van onze support diensten zijn:

Management advies
– Ontwikkeling van een IT Strategie die aansluit bij de uitdagingen van (interne) opdrachtgevers;
– Vaststellen van de middelen (mensen, organisatie, producten en partners) die nodig zijn om deze strategie te borgen.

Implementatie ondersteuning
– Implementeren van processen en kwaliteits-systemen op basis van bijvoorbeeld ITIL®, ASL, BiSL, MOF, COBIT,ISO9000, ISO/ IEC20000 of ISO27001;
– Ontwerpen en uitvoeren van bewustwording-campagnes en service verbeterprogramma’s;
– Inrichting en optimalisatie van uw MSM implementatie

Interim management
– Leiding geven aan afdelingen die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van servicemanagement activiteiten
– Uitvoeren van rollen en functies op het gebied van procesmanagement

Uiteraard kunt u onze specialisten ook inzetten om uw medewerkers te coachen bij de uitvoering van hun werkzaamheden.