Managing across the lifecycle

Deze cursus is een op zichzelf staande training en is de laatste module van de ITIL® intermediate capability stream en/of ITIL® intermediate lifecycle stream die nodig om het ITIL® Expert niveau te behalen. Na het doorlopen van deze training en het behalen van bijbehorend examen heeft de cursist het ITIL® Expert niveau behaald. Tijdens de cursus leert de deelnemer de opgedane kennis vanuit alle ITIL® publicaties praktisch toe te passen (plannen en te implementeren) binnen een organisatie.

 

 

Doelgroep
Resultaat
Vooropleiding
Cursusduur
Literatuur
Locatie en prijs
Doelgroep

Voor wie is deze training bedoeld?

 

De opleiding is interessant voor professionals die een rol als service manager, procesmanager, IT professional, IT manager of service coördinator hebben of ambiëren en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.

Resultaat

Wat leer je in deze training?

 

Na afloop van de training zijn de deelnemers bekend met de volgende aspecten van IT Service management en ITIL®:
- Introductie in de business en management issues van IT Service Management
- Planning en implementatie van IT Service Management
- Strategische veranderingen en risicomanagement
- Organisatorische uitdagingen en de relatie met overige (industrie)standaarden

Deze ITIL® - training wordt gegeven op basis van de theorie met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps) opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt.

De opleiding stoomt u klaar voor het (engelstalige) examen; bij succesvol resultaat behaalt u tevens het ITIL® Service Expert-certificaat.

Vooropleiding

Welke voorkennis wordt er vereist?

 

Om aan deze training deel te kunnen nemen dient u minimaal 17 punten te hebben behaald in de certificeringmethodiek van ITIL®.
Cursusduur

Hoe lang duurt deze training?

 

Deze training duurt 4 dagen, inclusief een representatief proefexamen (90 minuten, 8 multiple-choice vragen). Op aanvraag kan direct aansluitend aan de training of op een willekeurig later moment, het officiële ITIL®-Service Design examen worden afgelegd (de kosten van dit examen zijn niet in de cursusprijs inbegrepen).

Literatuur

Welke literatuur wordt gebruikt?

 

Naast een uitgebreide syllabus met hand-out van de training, wordt bij deze training geen aanvullende literatuur verstrekt.
Locatie en prijs

Waar wordt de training gehouden?

 

Deze cursus wordt bij individuele inschrijving gegeven op een nog nader te bepalen locatie, centraal gelegen voor alle deelnemers. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek groepstrainingen op uw locatie te verzorgen.

 

Wat zijn de kosten van deze training?

Basis tarief :
€ 1500,--
Materialen :
  In overleg
Examen (*) :
€ 221,--

(alle prijzen zijn excl. btw)

Download de brochure
van Service8 Academy

Prijs van deze training

Basistarief : € 1500,00
Materiaal   : in overleg
Examen    :   221,00 (*)
(prijzen excl. btw)

Trainingskalender

< 2018 >
December
  • Geen evenementen

Copyrights

ITIL® is een Geregistreerd Handelsmerk van AXELOS Limited
Het Swirl logoTM is een handelsmerk van AXELOS Limited
Het ITIL Accredited Examination Organization logo is een handelsmerk van AXELOS Limited