Succesvol leiderschap

Om een succesvolle en effectieve IT teamleider of IT Service Manager te worden is een breed scala aan capaciteiten en vaardigheden vereist, waaronder people management, resource management, time management, professional development en enig begrip van de financiële management. Deze praktische en interactieve cursus biedt deelnemers een onschatbaar geheel van kennis en vaardigheden die zal hen helpen om te leiden, te managen en hun team te motiveren, en een schat aan informatie, tips en advies om hen te helpen slagen.

 

Doelgroep
Resultaat
Vooropleiding
Cursusduur
Literatuur
Locatie en prijs
Doelgroep

Voor wie is deze training bedoeld?

 

IT Service managers, teamleiders en supervisors.

Resultaat

Wat leer je in deze training?

 

  • Rollen en verantwoordelijkheden: Wat we moeten doen - best practices voor ondersteuning van wereldklasse teams;
  • Werving en behoud van medewerkers: Hoe de beste mensen te werven – en te behouden, de waarde van goed geplande introductie-programma’s en doorlopende leer-en ontwikkeling programma’s;
  • De professionele aanpak: het ontwikkelen van duidelijke doelstellingen; succesvol zakelijk relatiebeheer;
  • De marketing van uw IT support teams: waarom het belangrijk is; effectieve marketing activiteiten; marketing succes met weinig of geen budget;
  • Essentieel beheer: een bedrijfsmentaliteit; succesvol werken met processen en procedures; persoonlijk time management; delegatie;
  • Essentieel leiderschap: de attributen , vaardigheden en kennis van wereldklasse leiders, leiderschap en communicatie;
  • Winnend gedrag van wereldklasse leiders; hoe effectief individuen te managen; presentatievaardigheden voor managers;
  • Teamwork: doelstellingen, effectieve teams en team spelers ; voordelen van goed teamwork;
  • Teambuilding: hoe teams zich ontwikkelen, het team bouwproces; tips voor succesvolle teambuilding activiteiten; overzicht van teamrollen;
  • Coaching: fundamentele eisen en verantwoordelijkheden; voordelen en de verwachte resultaten;
  • Mentoring: basisvereisten en verantwoordelijkheden; voordelen en de verwachte resultaten;
  • Quality Assurance: doel en doelstellingen van QA programma’s, klanttevredenheidsonderzoeken; controle om QA handhaven;
  • Persoonlijke actieplannen.
Vooropleiding

Welke voorkennis wordt er vereist?

 

Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Cursusduur

Hoe lang duurt deze training?

 

Twee dagen.

Literatuur

Welke literatuur wordt gebruikt?

 

Uitgebreide syllabus met hand-out van de training.

Locatie en prijs

Waar wordt de training gehouden?

 

Deze cursus wordt bij individuele inschrijving gegeven op onze locatie in Soest, Koningsweg 1. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek groepstrainingen op uw locatie te verzorgen.

 

Wat zijn de kosten van deze training?

 

Basis tarief :  € 1000,--
Materialen : € 75,--
Examen (*) :  

(alle prijzen zijn excl. btw)

Download de brochure
van Service8 Academy

Trainingskalender

< 2018 >
November
  • Geen evenementen

Copyrights

ITIL® is een Geregistreerd Handelsmerk van AXELOS Limited
Het Swirl logoTM is een handelsmerk van AXELOS Limited
Het ITIL Accredited Examination Organization logo is een handelsmerk van AXELOS Limited