De rol van intern Relatiebeheer

In deze cursus wordt ingegaan op de noodzaak voor de IT-relatiebeheer functie in de hedendaagse zakelijke omgeving en het verklaart de rol van de interne IT-relatiebeheerder. Wij identificeren de belangrijkste vaardigheden die nodig zijn voor de rol en er wordt uitgelegd hoe u interne IT-service accounts opzet en beheert. We bespreken en verduidelijken ook de marketing en verkoop elementen van de functie.

 

Doelgroep
Resultaat
Vooropleiding
Cursusduur
Literatuur
Locatie en prijs
Doelgroep

Voor wie is deze training bedoeld?

 

Iedereen die van plan is zich te ontwikkelen tot, of die al de rol heeft van intern account manager, interne relatiebeheerder of intern customer service manager.

Resultaat

Wat leer je in deze training?

 

  • Het identificeren van het profiel van een relatiebeheerder;
  • Het begrijpen van de rol en de verantwoordelijkheden van een relatiebeheerder;
  • Inzicht in de voordelen van interne IT-relatiebeheer;
  • De know-how voor het opzetten en beheren van de relatiebeheerfunctie.

 

De voordelen voor uw organisatie

 

  • Snellere time-to-market voor nieuwe producten en diensten als een gevolg van beter inzicht in de huidige en toekomstige business requirements;
  • Kostenbesparing door levering van de juiste diensten en producten aan klanten;
  • Soepeler bedrijfsvoering door betere zakelijke relaties.
Vooropleiding

Welke voorkennis wordt er vereist?

 

Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Cursusduur

Hoe lang duurt deze training?

 

Twee dagen.

Literatuur

Welke literatuur wordt gebruikt?

 

Uitgebreide syllabus met hand-out van de training.

Locatie en prijs

Waar wordt de training gehouden?

 

Deze cursus wordt bij individuele inschrijving gegeven op onze locatie in Soest, Koningsweg 1. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek groepstrainingen op uw locatie te verzorgen.

 

Wat zijn de kosten van deze training?

 

Basis tarief :  € 1000,--
Materialen : € 75,--
Examen (*) :  

(alle prijzen zijn excl. btw)

Download de brochure
van Service8 Academy

Trainingskalender

Copyrights

ITIL® is een Geregistreerd Handelsmerk van AXELOS Limited
Het Swirl logoTM is een handelsmerk van AXELOS Limited
Het ITIL Accredited Examination Organization logo is een handelsmerk van AXELOS Limited