Onze visie

De expertise van Service Management richt zich op de “beheersing van dienstverlening”. Service8 ziet Service Management vooral als een fundament voor het bouwen van langdurige klant-leverancier relaties met klanttevredenheid als uitgangspunt. De basis voor deze relaties wordt gevisualiseerd door het Service Management Lemniscaat: een eenvoudig model waarin de actoren en activiteiten beschreven zijn die nodig zijn om tot goede dienstverlening te kunnen komen.

Service8 is van mening dat dienstverlenende organisaties hierbij veel meer gebruik kunnen en moeten maken van de kennis en expertise van hun medewerkers. Dienstverlenende bedrijven zouden ervoor moeten zorgen dat iedere afdeling, team of medewerker zich mede-dienstverlener voelt met resultaatverantwoordelijkheid voor het eigen deel van de dienstverleningsketen.

De visie van Service8 gaat er daarbij vanuit dat binnen dienstverlenende bedrijven, iedere medewerker een mede-dienstverlener is binnen een keten van dienstverlening. "Integrale verantwoordelijkheid" staat hierbij centraal. Verantwoordelijkheid met bijbehorende bevoegdheden levert dan de intrinsieke motivatie op waardoor processturing niet meer gaat over controle maar over verantwoording afleggen.

Voor Service8 staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Service8 streeft ernaar dat haar advies, audits en trainingen leiden tot duurzame veranderingen in organisaties. Het verbeteren van de dienstverlening aan klanten is een continu proces dat altijd doorgaat. Je richt het proces in, kijkt hoe het gaat, vraagt waar nodig feedback en past dan het proces waar nodig aan. Stilstand is achteruitgang, flexibel inspelen op veranderingen is cruciaal.

Download onze
algemene flyer

 

 

 

 

 

Algemeen

Contact

KvK nr.: 39 07 76 92

Algemene voorwaarden

Bezoekadres

Amersfoortsestraatweg 7
1412 KA  Naarden

Routebeschrijving


Postadres

Postbus 50121
1351 AC Almere

Email: info@service8.nl

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer