Introductie Service8 Academy

Service8 Academy ondersteunt bedrijven en individuen met trainingen, games en awareness-trajecten die in het teken staan van een klantgerichte dienstverlening. Centraal hierbij staan begrippen als afspraak is afspraak, klanttevredenheid en service-attitude. Bij ons vindt u trainingen die gericht zijn op de wijze waarop vorm wordt gegeven aan de beheersing van dienstverlening. Voorbeelden hiervan zijn klantgericht werken, uitvoering en inrichting van dienstverleningsprocessen en de inrichting van kwaliteitssystemen. Door deze positionering beperken we ons niet tot een enkele bedrijfstak, maar komt u ons tegen binnen ieder vakgebied waar dienstverlening een rol speelt.

Onze aanpak
Klantgericht opleiden vergt meer dan alleen het overdragen van kennis. Pas wanneer iemand in staat is om kennis in de praktijk toe te passen, dragen opleidingen bij aan persoonlijke effectiviteit. Vandaar dat wij in al onze trainingen naast kennis, ook veel aandacht besteden aan inzicht, vaardigheden en attitude. Dit doen we door het toepassen van veel interactieve elementen, zoals discussies, opdrachten en rollenspellen.

Alle opleidingen zijn gebaseerd op onze visie dat iedere medewerker een mede-dienstverlener is binnen een keten van dienstverlening. “Integrale verantwoordelijkheid” staat hierbij centraal.

Examens
Omdat Service8 Academy namens Exin en Peoplecert geaccrediteerd is als exameninstituut, kunt u bij ons ook terecht voor het doen van examens in gevolgde trainingen. Eventueel kan dit zelfs aansluitend aan de training.

Download de brochure
van Service8 Academy

Trainingskalender

< 2018 >
December
  • Geen evenementen

Copyrights

ITIL® is een Geregistreerd Handelsmerk van AXELOS Limited
Het Swirl logoTM is een handelsmerk van AXELOS Limited
Het ITIL Accredited Examination Organization logo is een handelsmerk van AXELOS Limited